Tillbaka!

People! Kom tillbaka igar eftermiddag, vilket var valdigt skont far jag erkanna. Skont att duscha varmt och lange forstas :)

Fisket var lite segare denna gang, vilket forstas ar trist. Var mycket mindre att gora pa dagarna. Men men, sa blir det latt nar sasongen borjar ga mot sitt slut. Planen nu ar att fixa det som behover fixas med baten och sedan dra ut igen om typ 2 dagar for att kolla om det finns nagra firrar kvar. Finns det det ar vi ute nagra dagar/en vecka till, annars ror vi oss hemat.

Efter det ar planen att jag ska dra ivag nagonstans i USA pa egen hand. Har inte den blekaste vart jag ska, det beror ju dels pa var de har familjekompisar som ar gastvanliga nog att lata mig sova hos dem och dels var det finns schyssta platser att besoka och saker att gora. Vi far se!

En av mina absoluta favoritrappare spelar i Seattle den 7 oktober for ovrigt, forhoppningsvis hinner vi hem tills dess. Vore sa javla coolt att kolla in! Maste forstas fa tag i biljett ocksa, men i varsta fall spelar han ju pa en massa stallen i USA framover sa det finns fler chanser.

Skagget ar ratt nice nu efter over 6 veckor utan rakning, lite ojamnt och nagra fa har i muschen ar lite val mycket nara overlappen, men fortfarande nice. Sa nu ser jag ut som en riktig fiskare ;)

Ar lite fiffel med att fora over bilder, de flesta bilder jag har tagit ligger sparade pa telefonen, och lyckas bara fora over fran mitt minneskort. Men lagger upp en bild sa lange, sa far jag fixa med de andra senare nar jag har fattat hur man far over de andra.

Ja, ni ser ju sjalva. Klockren fiskarsnubbe!

 

Skriver mer sen, kommer sakert pa nagonting mer att beratta. Fridens liljor!

/K

 




Kommentarer
Postat av: arvid

haha bilden, helt underbart!

angående Brother Ali - Us,

skivan blir verkligen bara bättre och bättre för varje lyssning, han levererar bra musik i vanlig ordning!

2009-10-01 @ 21:54:41
Postat av: Anonym

haha bilden, helt underbart!

angående Brother Ali - Us,

skivan blir verkligen bara bättre och bättre för varje lyssning, grabben levererar bra musik i vanlig ordning!

2009-10-01 @ 21:55:19
Postat av: Arvid

haha bilden, helt underbart!

angående Brother Ali - Us, skivan blir bara bättre och bättre för varje lyssning, potential att bli en classic. grabben levererar lika bra musik som alltid!

2009-10-01 @ 21:57:27
Postat av: Kappe

Fan va harligt att hora man! Missade hans spelning i Seattle den 7:e men ska kolla upp om biljetter finns kvar till hans spelning i San Fransisco, isafall ar det spikat!

2009-10-10 @ 08:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0