Tillbaka igen efter forsta turen!

Ouff, skont att antligen vara tillbaka igen pa fast mark och ha pa sig rena klader!

Det har gatt superbra att fiska, har varit tufft som fan att halla pa mellan 6-21 varje dag, men valdigt kul ocksa, sarskilt nar jag hade lart mig att dra upp fiskarna pa ratt satt (utan att fa blasor pa handerna med andra ord, vilket jag fick i borjan).

Har skrivit en massa varje dag, vilket har varit hur skont som helst. En vana att ta med sig hem! Hade planer pa att lagga upp en del jag skrivit har, men vi far se om det blir av (= om jag kan ockupera deras dator sa pass lange).

Aker ut igen pa tisdag for den andra och avslutande turen, sa skriver mer innan det.

Saknar alla manniskor som en galning!

Karlek!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0