Da kor vi!

Imorgonbitti bar det av igen ut pa sjon! Kan nog vara en bra ide att fa sig ordentligt med somn innan det, klockan borjar narma sig tio har borta sa ska strax rora mig mot sangen.

En sak jag plotsligt slogs av har hur mycket skit det finns pa blogg.se's startsida, rena rama Hant extra ar vad det ar. Varfor har jag ens min blogg har egentligen? Wordpress blir jag valdigt sugen pa nar jag ser hur snygga och smidiga deras bloggar ar, med en riktigt schysst design, en massa mojligheter att forma efter eget behov och utan en massa storande reklam. Sa det blir nasta projekt, starta en ny blogg, lite som en fresh start ocksa kanske? Vi far se, antingen hander det nar jag kommit tillbaka till Lummi Island fran denna fisketur eller sa vantar jag med det tills jag ar hemma.

Hoppas alla som laser detta har det fint hemma sa hor ni fran mig igen om nagra veckor. Karlek!

/K

Kommentarer
Postat av: Natti

hej gulle! hoppas att du har det bra. här är det brittsommar och fortfarande varmt. bloggar med skit - japp. det finns det gott om. ska bli intressant att se din nya. glöm inte att less is more. puss N

2009-09-09 @ 21:19:57
Postat av: Arvid

Jag tar och ställer frågan som alla egentligen undrar över, hur går det med skägget!?

2009-09-16 @ 14:20:36
Postat av: issa

Tog mig jättelång tid att förstå att "humor:" betydde "humör" haha, trodde du menade Humor, liksom skratta humor blondin

Verkar som du har det slitigt men bra, längtar efter att få fika och prata världsliga problem med dig, tusen saknardigkramar, yours truly

2009-09-21 @ 09:11:48
Postat av: G

Kan du inte börja lägga upp lite bilder måntro?

2009-09-24 @ 22:43:34
Postat av: Ctotheallethatrimmarwithballe

Jag har hört ett rykte om att du inte ringt till mig, utan till louise 5 gånger. KÄNNS SKEVT.

2009-09-28 @ 20:50:50
Postat av: ajuste

SÅ SKEVT känns det faktiskt inte, men en gång kunderu väl ringt. Fast jag å lollan har tuggat i luren 8 timmar i veckan. Fett bögiga människor

2009-09-28 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0