5/9: Nastan tillbaka!

Humor: grymt

Just nu ar klockan runt halv tva och jag sitter i koket och vantar pa lunch. Vid halv elva var vi vid en annan hamn dar ett gang snubbar lastade av all fisk, och nu ar vi pavag tillbaka till hamnen i Astoria.

Sen nar vi val ar framme ska vi val duscha och tvatta klader hos Jon och Laura, forhoppningsvis kan jag kolla min mail och sa ocksa. Efter det vet jag inte vad som hander. Det ar ju Labour Day denna helgen (tydligen en ratt fet hogtid) sa Lars fru Arria och barnen Inga och Anna-Lee kommer till Astoria ocksa. Ska hursomhelst bli skont att vila lite.

Annars har jag inte mycket mer att skriva just nu faktiskt. Frid!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0