4/9: Torstande efter novellskrivande

Humor: lugnt

Tjo! Klockan ar strax efter atta, vi har fatt nagra fiskar men nu ar det segt.

Har otrolig lust att skriva vidare pa min novell (eller vad man nu ska kalla den). Fran borjan var den 2 dataskrivna A4 nar jag skrev den som en skoluppgift i tvaan, men nu tankte jag expandera den; fler handelser och personer, mer malande beskrivningar osv. Tyvarr ligger den pa datorn hos Lars och Arria pa Lummi Island, men kommer val kanske anda inte hinna skriva sa mycket mellan denna tur och nasta.

Kommer bara bli en tur till efter denna, i och med att vadret ar lite instabilt framat hosten. Tror dock det blir ganska lagom, efter den andra turen kommer jag nog langta efter "det vanliga livet" med schysstare toalett och dusch och stadig mark under fotterna.

Ska skriva lite annat nu, sen ta igen lite somn. Karlek!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0