4/9: Skrivandet flyter pa

Humor: sjukt bra!

What up what up?!
Klockan ar runt halv elva och ska snart ga och lagga mig. De bra nyheterna ar: vi ska tillbaka till stan imorgon! Ska ju inte sticka under stol med att det ska bli sjukt skont att fa vila och ladda om lite. Vadret kommer vara lite instabilt i helgen, sa det ar darfor vi aker in just nu. Imorgon formiddag kommer vi in till hamnen, da ar det lordag, och sen lar vi forhoppningsvis sticka ut igen pa andra turen pa tisdag.

Har skrivit pa en text idag, flot pa sa javla bra! Ska bli riktigt kul att skriva klart den. Det ar nog som folk sager, de texterna dar man fran borjan vet ungefar vad man vill saga ar de som blir fetast. Nagot jag maste komma ihag ibland ocksa.

Kan inte stressa det nog, har varit hur bra som helst for mig att skriva varje dag, det haller liv i kreativiteten och kanske framforallt sa haller jag kontakten med mig sjalv. Visst, jag funderar mycket annars ocksa, men det ar inte alls samma sak som att satta det pa prant. Annars slar man bara forr eller senare bort tanken till forman for nagon annan, istallet for att foreviga den.

Aight, detta var allt for idag. Skriver mer imorgon, one!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0