3/9: Kommit over en troskel

Humor: bra

Klockan ar runt tio och det kommer inte sa mycket fisk, sa ska ta en liten nap nu.

Det var som om jag kom over en troskel i morse. Vaknade som vanligt av motorljudet, men gav mig fan pa att inte somna om. Nar Lars val kom for att vacka mig var jag redan vaken, sa det blev inte lika tungt att ga upp. Val nere i frysrummet var det inte lika jobbigt som vanligt heller. Sa det kanns bra! Kommer dessutom slippa frysrummet de sista dagarna den har turen, nu nar den inre halvan av rummet ar fylld kravs det bara en man dar nere. Gott!

En sak jag tankte pa nar jag satt i aktern och vantade pa fisk igar ar hur dalig hallning jag har. Ska ju anda leva med den har kroppen resten av livet, sa kanske borde gora nagot at det. Har fatt stretchingprogram av Maria nagon gang tidigare men da var jag yngre och inte riktigt redo for att ge mig fan pa det. Kanske borde gora ett nytt forsok nar jag kommit hem, se om jag orkar med att gora det varje dag. Den som lever far se.

Ska bege mig mot sangen nu. Fridens liljor!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0