30/8: Logik och mystiska meddelanden

Humor: lugnt, lite trott bara

Annu en dag har gatt och strax dags for somn. Ar lite segt med fisk sahar langt, men forhoppningsvis gar det battre framover.

Forutom att ova mig pa att fiska och slita ut mina hander gor jag en annan sak har pa baten: jag ovar mitt sinne for logik. Det ar inte det basta, hemma far jag problem bara mp3-horlurarna har trasslat till sig, sa det ar en riktig provning nar jag nu maste reda ut en massa linor som vinden rort till.

Maste bara beratta en sak till innan jag glommer det. Igarkvall lag jag och forsokte sova, jag befann mig i ett tillstand av latt somn nar jag plotsligt horde Louise viska till mig. Jag horde henne viska mitt namn flera ganger och varje gang oppnade jag ogonen for att se om hon var dar. Efter dessa ganger insag jag att det var ladorna pa hyllan som pressat nagra plastpasar mot vaggen, men anda var jag tvungen att forsakra mig om att hon inte var hos mig aven de nastkommande gangerna det prasslade till. Man blir knapp nar man ar pavag in i somnen, I tell ya.

Nu maste jag sova. Frid!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0