2/9: Mycket fisk och flummiga tankebanor

Humor: nojd och glad

Tung dag idag! Fint vader och riktigt bra fiskelycka, 181 firrar fick vi upp idag! Vart snitt per dag ar 95 sahar langt, sa det har inte blivit sa mycket chillande idag. Jag har dock insett att det ar det som ar det ultimata, nar det kommer fiskar i en stadig strom och man far slita lite. Tidigare har jag varit nojd med att sitta dar i aktern med min musik, men det blev faktiskt ordentligt mycket roligare som det var idag.

En sjuk tanke dok upp idag. Tank vad konstigt det vore om det bodde folk pa en annan planet som hade jorden som himmel. Det vill saga att det de sag och kallade himlen och stjarnorna i sjalva verket bara var jorden och dess kontinenter. I denna sjuka ide ingar da forstas ocksa att det fungerar omvant, den himmel vi ser ar egentligen deras planet. Man far en del tid att fundera aven nar det ar mycket fisk, vilket ni kanske marker...

En sak ar lite jobbigt men anda ratt kul att tanka pa. Ungefar 5 minuter innan Lars vacker mig pa morgonen satter han igang motorn och da vaknar jag av allt brummande och tanker "nejforihelvete!". Ibland vaknar jag mitt i natten ocjh inbillar mig att jag hort motorljuden. Sjukt vad aningen for lite somn kan gora.

Ska val sova nu. Karlek!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0