28/8: Upp och ner

Humor: utvilad

Nu ar jag utvilad och lugn, har sovit ut ordentligt. Var riktigt segt, sa som vanligt sa Lars att det var okej att jag tog en nap sa skulle han vacka mig om han behovde hjalp. Oftast far jag bara sova ett tag innan han behover hjalp, men ibland har man tur. Som idag.

Det gar upp och ner, utan tvekan. Ibland ar allt grymt; som nu, som nar man vantar pa fisken i stralande solsken eller som nar man far sin middag efter en lang dag. Andra ganger, som nar man gar upp kvart i sex for att ga direkt ner i frysrummet och flytta pa gardagens fisk, eller nar man sliter i en lina och kanner den obeskrivliga smartan i fingrarna. Det ar da man raknar dagarna. Men men, det ar fett nar det gar upp iaf!

Skriver kanske mer sen. Karlek!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0