26/8: Saknad

Humor: trott och matt

Motherfucker! Man kan ladda min iPod i Lars hogtalare! Imorgon ska jag undersoka mojligheten att lyssna under dagarna, far se om det funkar.

I ovrigt har det varit en seg dag, daligt med fisk och ordentligt ont i handerna.

Man far en massa tid till att fundera nar man star och vantar pa fisken under dagarna. Det positiva med det ar att jag kommer pa en massa saker jag vill gora nar jag kommer hem, det jobbiga att jag saknar alla darhemma och langtar hem i storsta allmanhet. Att mysa med Louise, tugga med Calle, hanga med resten av grabbarna, prata en massa med Isabella. Sedan saknar jag min sang ocksa forstas, hehe. Skriver mer imorgon. Karlek!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0