23/8: No more lukta gott

Humor: lite seg, men allmant glad

Klockan ar runt halvtolv-tolv och vi har fiskat sen sex ungefar. Just nu ar det lite mindre att gora sa jag tankte sova lite. Sov lite daligt inatt, var ovant med vagorna som gjorde att man aldrig kunde ligga lange pa samma stalle.

Det gar framat med fisket! Kasnns skont att det ar typ 2 veckor kvar av den har turne, det finns med andra ord gott om tid att bli battre pa.

Nyss nar jag klattrade ner i mitt rum langst fram i baten (som for ovrigt ar supermysigt) kande jag en oerhort stark doft av min parfym. Damn, I smell GOOD! tankte jag, tills jag kom pa att jag inte haft pa mig nagon parfym idag. Sen sag jag det. Min necessar uppochnervand pa golvet, och under den: min parfymflaska i kras! Egentligen spelar det inte sarskilt stor roll for mig med parfym, men faktumet att jag fick den av Louise i studentpresent svider en hel del. Fan, kunde jag inte ha tankt till och stallt necessaren pa golvet fran forsta borjan?

Well well, nu ska jag passa pa att sova lite. Far se om jag orkar skriva mer ikvall. Fridens!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0