22/8: 30 meter hoga vagor!

Humor: lite spand

Bow! Vi ar ute till havs och vagorna ar minst 30 meter hoga! Om man anda vore barn, da allting var lite storre och det var helt okej att skarva lite.

Fast hoga vagor var det, inga 30 meter bara. Hoga nog for att gora mig sjosjuk i alla fall.

Nu ar klockan runt fyra och jag har precis tagit en powernap, alldeles strax ska vi borja fiska! Det ar en valdans massa snoren att halla koll pa, ska bli javligt spannande att fa upp den forsta fisken! Har inte fatt nagra tydliga instruktioner till vad man gor da, men jag har for mig att Arria namnde nagot om nagon mackapar som man ska pressa in i fiskens hjarna. Tur att jag inte ar nagon Green Peace-aktivist och heller inte har nagon koll huruvida tonfisken ar utrotningshotad. Jaja, skriver mer sen. Karlek!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0