20/8: Kroppsarbete

Humor: trott och glad

Idag har detr varit en hel del barande av dieselolja, mat osv. Visst, det ar inte direkt kul i sig att bara saker, men kroppsarbete kanns anda bra pa nagot satt. Musklerna far kanna att de ar med i matchen liksom.

Tva kvallar i rad har vi kakat middag hos deras familjekompisar Jon och Laura. Bade Jon och Lars ar riktigt duktiga "fiskkockar" och att fisken dessutom har varit helt farsk har inte gjort saken samre. Inte som att jag har hatat fisk innan, bara inte varit jattefortjust i det. Sedan ar det val forstas skillnad pa farsk tonfisk och djupfryst torsk fran Konsum. Far val lara mig fisktillagandets konst helt enkelt.

Nu kommer mitt skrivande skonas helt fran sjolejonen, da vi aker imorgon! Antagligen innan eftermiddagen eller pa kvallen, beroende pa hur mycket som maste fixas.

Skaggmode? Ja, det har ju gatt en vecka sa det borjar tatna. Kan inte ens forestalla mig hur jag kommer se ut efter de 9 kommande veckorna, men det ar soft. Jag har ju utan tvekan rad att se ut som en luffare anda sa :)

Nu ar jag trott som ett as, det har varit en lang dag. Hors imorgon, frid and luv!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0