19/8: Vad sager de?

Humor: trott mest

Annu en gang ligger jag och lyssnar pa sjolejonens desperata rop. Jag undrar om de sager nagonting? Varje sjolejon verkar ju lata mer eller mindre konstant, vafan kan de saga?!

"Lystring, kara kamrater! Jag har funnit livets mening!"
"Oh brudar, kolla pa mig!"
"Assa, ar det nagon mer an jag som har dromt om att ata nagonting annat an fisk?"


Eller sa ar brolen en typ av existensbekraftande, som for att visa att man finns. Ungefar som nar man drog tjejerna i haret i lagstadiet. Eller jag har hort och sett att vissa killar gjorde det i alla fall, sjalv var jag pa tok for blyg. Jag hade med andra ord inte passat som sjolejon, skulle val bli lite tjuren Ferdinand-typen.

Nu har jag flummat tillrackligt och det gor ont pa fingerblasan nar jag skriver. Vi ska forresten aka forst i overmorgon, sa hors imorgon! Frid!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0