19/8: Jobb och slit

Humor: lite sliten, men lugn och glad

It's a new day!

Sov till elva idag, otroligt skont! Sedan dess har vi jobbat pa baten, med lite pauser forstas. Jag har rengjort kring och pa en lucka som var igenklibbad av nagon limliknande gucka (vet faktiskt inte vad det var) sa illa att den inte gick att oppna. Tog ett bra tag innan jag fick in snitsen, med andra ord valkomnar jag de forsta blasorna till huden pa mina fingrar. Hoppas ni ska trivas! Forutom det har jag aven skrubbat rent hela frysrummet dar man forvarar fisken. Slitigt, men men... somebody's gotta do it som The Roots sager.

Ovrigt? Har fnulat ut att jag jattegarna skulle vilja plugga filosofi i framtiden. Kanske inte hoppa pa en 5-arig kurs direkt nar jag kommit hem, men funderar pa om jag kanske ska ga och lana en bok som spinner vidare dar Filosofi A slutade.

Dagens feta: Lars har iPodhogtalare pa baten!
Dagens smala: jag lyckas inte ladda min iPod bara for att laddaren glappar (javla jankare som ska ha andra eluttag!)

Skriver mer sen, frid!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0