18/8: Bracklighetens poetik

Humor: trott och poesiglad

Sjolejonen frustar och brolar fortfarande, undrar om de ligger dar pa bryggorna med sina tjocka magar vallande ut over kanten och myser: "King of the castle, jag kan halla de stackars manniskorna vakna, oh yes!" Javla fanskap, hoppas de dor. Eller nae, de ar gulliga ocksa. Kan de inte bara typ... satta nagot i halsen sa att de inte kan vasnas mer, om sa bara for ikvall?! Om du nu finns Gud ar detr fan upp till bevis...

Precis last ut en valdigt bra bok for ovrigt, "Bracklighetens poetik av Bob Hansson. Sa jordnara, livsbejakande poesi. Lofte till mitt framtida jag: lasa mer poesi.

Nu ar jag trott som en javel, sa skriver imorgon igen. Fridens liljor!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0