17/8: Efter nagra dagar i USA

Just nu sitter jag i min sang och har precis last klart och ska sova. Laser Confessions of an economic hit man, har precis borjat men den ar javligt bra hittills.

Boken som jag skrev detta i fick jag i julklapp av Louise 07, sa den ar inte ny direkt. Anda har jag inte anvant den, inte forran nu insag jag det feta i att ha en bok med sig overallt som man kan ta upp ifall man kommer pa nagonting smart att skriva ned.

Har varit sjukt skont att fa vara ensam i 4 dagar (har hangt lite med granntjejen Tara iofs), har verkligen haft utrymme att fundera, skriva och lasa utan att nagon har stort.

Well well, klockan ar mycket sa ska nog sova nu. Frid och karlek!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0