Jag lever fortfarande!

... vilket de allra flesta redan lar veta, men tankte bara klargora det.

Sa vad ar upp pa denna sida av jorden?
Just nu pustar jag mest ut, tvattar klader och sa efter den sista turen som vi kom hem fran i forrgar formiddag. Fiskfangandet gick okej aven denna gang, sa overlag blev det en ganska genomsnittlig fangst enligt Lars.

Jag mar bra i alla fall, det rader det ingen tvekan om. Klockan ar runt halv sex pa eftermiddagen har, i formiddags sag vi Sverigematchen via stream pa natet och sedan tog jag en langpromenad och hamnade nere pa stranden dar jag tog det lugnt och satt och skrev i solens sken. Underbart!

Har lite planer pa vad jag ska gora framover. Som det ser ut nu tankte jag ta taget till Vancouver, vilket inte ar speciellt langt harifran, och vara dar nagra dagar, antagligen lar jag val leta upp nat schysst hostel att bo pa och sa. Sedan tankte jag flyga till San Francisco och vara dar nagra dagar, vantar pa ett samtal fran min styvmorfar som har kompisar jag kanske kan bo hos. Den 17:e ar spelar dessutom Brother Ali, en av mina favoritrappare, vilket jag bokade biljett till tidigare idag. Ska bli hur kul som helst, ska forsoka jaga ratt pa hans nya platta ocksa nar jag kommit till en storre stad.

Ja, det var val ungefar allt for nu. Bjuder pa forstasingeln fran Brother Alis nya ocksa, lyssna och njut. Frid!





/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0