Chillin like Matt Dillon

Dricka ur beer keg och roda plastmuggar, check!

Just nu gor jag inget sarskilt forutom att chilla galore, lyssna pa richie spice och undra nar familjen kommer hem. Skulle latt kunna chilla har nagon dag till, sarskilt med det fina vadret i atanke.

Var pa ett graduation party igar med Tara, vilket var javligt kul. I borjan var det lite "jomensaattehhh.."-lage, pallade ju inte hanga efter henne som en svans. Men sen hookade jag med nagra asskona snubbar, varav majoriteten inte visste sarskilt mycket om Sverige. En snubbe hade helt randomly skrivit en fet uppsats om Sverige pa universitetet sa han berattade lite om sin bild av Sverige. En huvudpoang vi kom fram till var att manga svenskar ar individualister, hela sjalvforverkligande-tanket har slagit igenom ganska fett far man saga.

Reppade en massa svenska artister for ovrigt; Danjah, Hoffmaestro, Joey Fever, Looptroop, Million Stylez, Promoe, Prop Dylan och framforallt Chords. Man maste ju passa pa som en sann musiknord :)

Nae, nu ska jag ut i solskenet och chilla med hunden. Det kanske jag inte har namnt forresten, jag vaktar en hund, tva katter och en hamster nar jag ar har. Tungt sallskap med andra ord!

Bless!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0