Prickfri blogg i tio veckor framover!

Har sitter jag, chillar, lyssnar pa bobban och skriver lite sa att ni fa som faktiskt laser min blogg vet vad jag sysslar med. Ni vet nog vart jag ar, men for er andra som snubblat in har kan jag saga att jag ar pa en o, Lummi Island, som ligger pa USA:s vastkust ungefar vid Seattle.

Just nu ar familjen vars hus jag chillar i ivag pa nan typ av slaktconvention (las med prickar, annars kan det bli fel), dom kommer hem pa sondag nagon gang och da ska jag dra ivag och gora det jag ar har for: fiska.

Manga har reagerat pa det, och jag forstar det.. jag ar ju inte kand for att vara nagon fiskesnubbe direkt. Men det ska bli javligt fett, antar att jag inte far projs forran jag har lart mig ordentligt sa det ar bara att hugga i! Det ar genom farsan i familjen som knegar med detta och det var pa det viset jag kom in pa det har sparet.

Other news:
Jag kopte ett munspel innan jag drog. Fortfarande ingen aning om hur man gor, tankte komma till det sa smaningom...
Mitt skagg kommer vaxa och frodas under alla tio veckorna i huvudet, det kommer bli nice.
Dock kommer haret pa mitt huvud gora det samma, inte lika nice.
Jag har precis lyssnat pa fyra feta latar i rad, se nedan.

Bob Marley - Caution
Dead Prez  - Propaganda
Chords - Places to go
Promoe - Up

Nu ska checka efter lite skona munspelskurser pa natet , skriver mer senare.

Frid och karlek!

/K

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hello there!

Kära kappe - jag har haft ett långt skönt sommarlov och verkligen försummat bl a din blogg. Sorry! Men det verkar som om det hänt grejer för din del. Vad gör du i USA i 10 veckor om jag får fråga? Semester? Jobb? Studier av nåt slag?

För att slippa "prickproblemen" tycker jag du kunde skriva på ENGELSKA så får vi se hur bra du är på det språket - för det är du väl?!

Ha det jättebra - och se upp för droger och andra faror.... KRAMAR

2009-08-15 @ 10:36:06
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0