all good in the hood

Allt ar skitfett just nu. En granntjej vid namn Tara kom forbi och vi drog ivag till hennes polare och hangde lite, sen drog vi ivag och plockade bjornbar. Sjukt softa manniskor! Verkar vara sa chillat pa Lummi Island, det bor typ 1000 pers har och alla verkar kanna alla.

I vanliga fall brukar man forknippa det med en rutten svensk hala dar ungdomar hanger vid sibyllakiosken med sina moppar och nagon ledarsnubbe brolar at folk for att impa pa brudarna, men har ar det bara soft. Avslappnade manniskor som alla verkar kunna hanga med varandra utan att doma. Haha, en snubbe visade mig sin feta herbgarden, det kandes ratt sjukt att se det vaxa sa oppet. Sa ar det pa sana har sma oar.

Nu ska jag se om jag orkar ta mig for att laga lite kak, fridens liljor!

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0