Ett sista adjö...

Hittade nån typ av metroblogg alldeles nyss och bestämde mig hipp som happ för att börja blogga där istället. Det tog emot att fylla i personuppgifterna och klicka på "skapa blogg", just för att man fäst sig lite vid blogg.se och allt som hör därtill. Men det känns som att fler lär hitta fram till min blogg på metro av någon anledning vilket vore välbehövligt med tanke på min futtiga läsarskara i dagsläget.

Jag vill ju inte på något sätt slå mig för bröstet (jag är ju trots allt svensk), men nog fan borde väl fler än 10-12 människor om dagen ha någon som helst behållning av min blogg när modebloggarna svämmar över av läsare. Dela med er lite! Fast samtidigt vet jag inte riktigt om jag vill ha en läsarkrets som bara går igång på dagens outfit och tips på den senaste ögonskuggan.

Hur som helst så vill jag tacka mitt lilla antal läsare för den här tiden så ses vi på min nya blogg!

Fridens liljor!

/Kasper, Kappe, Kappishh, rödhåret - din vardagspoet bland mjölkflärpar och uppvärmda toasitsar

Kommentarer
Postat av: Christelle

du får ju inte lämna blogg.se förhelvete !

2008-02-03 @ 15:25:22
URL: http://christelle.blogg,se
Postat av: Christelle

nääaaa jag vill att du ska vara kvaaar hääär!
saknar diiig !

2008-02-14 @ 11:57:43
URL: http://christelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0