Samlade reflektioner

Ja, jag och Calle däckade i samma säng den här helgen också. Så nu är man halvt förkyld, KUL
vi är hopplösa

------------------------------------------------

När jag runt lunchtid på lördagen gick hem från Calle, med luvan över huvudet, en konsumpåse i ena handen, hål i ena skon så att den gav ifrån sig ett splashande ljud för varje steg jag tog pga. skyfallet, och allmänt trött och skabbig i samma kläder som kvällen innan.. då kände jag att
fan, jag är nog en luffare ändå

------------------------------------------------

För övrigt var nog ändå helgens citat detta, som en tjej kläckte ur sig när hon satte sig i mitt knä under en fest
men tro inte att det är någonting bara för att jag sitter i ditt knä

Det var där, just i det ögonblicket, som jag slogs av att.. jävlar va torra människor det finns.


Hade lite djupa grejer på lager, men bara för att vara jävlig så struntar jag i att skriva ner dom. Nu känner ni er allt snopna, va?

... inte?


Hade inte så mycket mer på hjärtat faktiskt..
Aim to luuv, don't shoot to kill

/Kappe - din handdukssnärt i omklädningsrummet

Kommentarer
Postat av: Titus

ytterst intressant inlägg Mr Englund.
Nej men lite roligt citat som tjen kläckte ur sig, haha.
Stay red!

2007-09-10 @ 14:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0