Lite vardagliga klagosånger bara

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Det är väl det som bäst beskriver känslan som infann sig i mitt bröst igårkväll. Alla mina grönvita fattar vad jag menar, vi hade ju matchen dit vi ville i första men släppte sen taget. Ännu en gång vann vi matchen på läktaren, men det är en klen tröst. Jaja, ska inte älta det där för mkt, Braga nästa!
Kände att jag inte skulle orka med alla gnagare i plugget idag, så det blev en hemmadag. Jag, Jolle och Ebba kollade film och var allmänt laid back bara. Bortsett från att alla småsaker plötsligt blev jobbiga (såsom fiffel med hörlurarna till iPoden, att någon öppnat mjölken utan att ta bort flärpen osv.), så har det varit en riktigt skön dag. Välbehövlig.

------------------------------------------------

Känner hur läxlavinen sakta börjar välla över mig, och det finns inget som kan stoppa den. Som vanligt är jag snubben som skjuter upp grejer, och jag ser ingen direkt förändring i sikte. Men vafan gör det om 100 år?

------------------------------------------------

Och  vad är grejen med Facebook egentligen? Ja, jag har facebook, men jag vet bara inte riktigt varför. Samtidigt har jag lagt märke till att en trend som innebär att man ska radera sin playahead-användare börjar växa fram, kan det finnas ett samband mellan dessa två fenomen? Hmmm...
Playahead är tydligen alldeles för fjortis, så om man hänger på pa blir man automatiskt en. Men nädu, jag följer inte med, jag ska aldrig överge playahead om jag så ska följa det ner i avgrunden. Sådeså!

Ännu ett meningslöst inlägg som aldrig kommer gå till historien i nån kategori nånstans. Men som sagt; vad gör det om 100 år? (eller typ.. en vecka?)

Puss i ljumsken!
/Kappishh - din svajande palm i snöstormen

Kommentarer
Postat av: Titus

vinsten på läktaren är osäkert man.

2007-09-05 @ 22:05:32
Postat av: Kappe

no way josé!
vi vinner alltid på läktaren, börjar bli nån slags naturlag känns det som. du vet, typ som att regn faller neråt, sverige är kallt 8 månader om året, jag är rödhårig, du är backslick osv.
Vi sjunger oavsett resultat.
pusspåre

2007-09-05 @ 22:56:22
URL: http://kappishh.blogg.se
Postat av: Arvizzle

Jag har också facebook, fattar inte grejen, fett kass layout osv.
menmen, lägg till mig

2007-09-05 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0