Fadderian faddera, fadde... ehm, ja.

mitt i all plugghets, kampen för att hinna sova 8 timmar och det eviga snoozandet på morgonen så finns det några ljuspunkter i mörkret.

+
heroes
tortellini direkt ur kastrullen
mjölk direkt ur paketet
hösten
spontanåkande i kundvagnar mitt i natten
salladskrig (ja förlåt då, lite dumt var det kanske)

vafan, måste ju göra en minus nu ju. så vår mattelärare mattias blir nöjd, alla vet ju att det måste vara lika mycket på båda sidorna liksom.

-
uppvärmda toaringar
alarmsignalen
sånt där morgongrus i ögonen
hösten
löv
tomma löften till sig själv

och ännu en gång borde man lagt sig för länge sen.. fan då, keff självdisciplin är vad det är ; )
nä, nu ska jag göra slag i saken, vifta med min vita flagga och retirera för dagen. Puss på er!

/Kappe - din... ähhh

P.S. Hade jag varit en av er (ni vet vilka) så hade jag istället skrivit till alla mina underbara kompisar och min underbara flickvän om hur dom förgyller min vardag. Men det hade känts så jävla torrt, för vem vill läsa om det liksom? Fast det klart, vem vill läsa det här? Ähh.. (undra förresten hur många gånger jag har sagt "ähh" bara idag)

Kommentarer
Postat av: Christelle

Du behöver en liten näsbjörn som rycker upp dig i höstdeppandet! :D

2007-10-17 @ 13:12:00
URL: http://christelle.blogg.se
Postat av: Kappe

Kanske är det så.. varför flyttar du inte tillbaks till Kungsholmen snart din lilla fiffelfilur? Skulle bli så mkt enklare att ses igen då ju :)

2007-10-22 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0