...

Kan inte dom förbaskade småskitarna komma och busa snart? Lär ju äta upp allt godis själv annars.
okej, det har jag nästan gjort..

------------------------------------------------

Deadline på måndag för naturarbetet och jag började jobba med det idag.. har inte kommit superlångt men mina axlar känns ändå lättare.
kanske löser det sig trots allt?

------------------------------------------------

Navelludd-historien som jag skrev om i ett tidigare inlägg har löst sig. Jag pratade med pappa och han kollade nästan snett på mig efter att jag hade frågat, saknades bara brunkräm och fjällrävenjackan för att han skulle vara en tvättäkta fjortis. Hursomhelst så är det ju självklart att navelludd inte är en av kroppens funktioner.. tröjan är ju inte direkt en del av kroppen, håret satt ju vid naveln före vi kom på kläderna. Dumstrut på Kappe.
fast det klart, jag undrar om jag någonsin sett en halvt skallig fjortis

------------------------------------------------

Jag och en kompis var i stan någon gång nu under lovet, minns inte när.. hursomhelst så mötte vi en extremt sminkad fjortis.. Visst, jag brukar lämna fjortisarna i fred med brunkräm, modebloggar och skvallerblaskor, men nu kunde jag inte låta bli. Jag menar, tjejen såg ju fan för tääääskig ut.
Så jag droppade en kommentar, med lite bitter underton: "jaså halloween börjar tidigt i år" och drog i samma veva en låång suck. Samtidigt som jag sa det så insåg jag det. Det var som om jag började öppna munnen och insåg det otroligt keffa i vad jag hade och säga men att munnen hade sitt eget liv.
Det var som om de bittra orden bara föll mot marken, och mitt uppblåsta jag fick plötsligt syrebrist. Polaren insåg allvaret i det hela och styrde oss vidare i en helt annan riktning för att undvika total katastrof.
kasper englund - alltid en värdelös diss i bakfickan


Fick förresten en "framtida klubb-banger" skickad till mig nyss: Alla som inte dansar - Snook, Afasi, SMK och någon/några fler. Helt sjukt jävla låt, boten Anna i hiphopversion but I luuv it :D

Aja, nu ska jag ta och dråsa ner i min sköna säng tror jag : )
Ta hand om er!

/Kappe - varken mer eller mindre den här gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0