Värsta natten i mitt liv

Holy macarony!
Aldrig varit med om något liknande förut. Jag brukar aldrig ha några större problem med att somna, på sin höjd har det tagit någon timme några gånger då man ligger och grunnar över något, men i natt tog det fan skruv asså.

Släckte lampan igårkväll vid elva och kände mig ganska nöjd, nu skulle jag ju hinna sova ungefär 8 timmar och vara utvilad inför tisdagen. Men nejdå. Klockan tickade och elva blev till halv tolv, halv tolv blev till tolv. Vid det här laget var jag inte stressad över att somna direkt, men visst kände jag att "nu behöver jag fan sova". Men efter ett tag hade klockan hunnit bli kvart i ett, och då började jag få panik. Shit, jag ska ändå upp om 6½ timme!
Började snegla på klockan allt oftare och slogs då av den geniala idén att jag måste bryta mönstret lite. Så jag testade att vända på mig och ligga på andra ledden i sängen, flytta på sängen, lägga mig i soffan, vira in mig i täcket och lägga mig på golvet och mycket mer. Ingenting hjälpte.

Gick upp och tog ett glas vatten och stirrade mig själv i ögonen i spegeln. Vafan är det här egentligen?!

Sista gången jag kollade på klockan var den 04:23, och efter det måste jag väl ha somnat. Väckarklockan ringde kvart över sju och det kändes som att jag inte sovit en sekund på hela natten.

Idag gjorde jag nationella provet i matte och drog sen hem direkt. Kändes som att jag klarade det helt okej, även om det var sjukt jobbigt att ens tänka när mitt huvud var som en enda röra och jag satt där och snörvlade var femte sekund. Däckade sedan direkt när jag kommit hem och sov som en gris, och gick sen och lagade tortellini som jag käkade när jag degade framför tv:n : )
I övrigt händer väl inte så mycket idag, ska iväg till Calle lite senare och kolla på Malmö-Bajen. Första riktiga testet, vinner vi det här så leder vi serien och klarar vårt s.k. "tunna" försvar att stoppa Junior/.J.Johansson så klarar dom fan allt.
Sjukt nervös.

Inte så mycket mer jag hade på hjärtat just nu. Chill ma brill!

Kappe - din snörvelnisse bland björkarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för tortellini? smak? torra eller färska? HAHA

2007-05-08 @ 21:55:38
Postat av: Anonym

m

2007-05-08 @ 22:21:08
Postat av: käääppish

vilket märke tortellinin har har jag tyvärr inte direkt koll på. smaken är kött. och torra såklart, så jävla rik e jag inte precis.
Några fler frågor?

2007-05-09 @ 18:17:52
Postat av: Anonym

ja äter du dom som dom är bara? HÖHÖ

2007-05-09 @ 21:57:04
Postat av: Kappe

Ja.. för jag kokar dom ju inte?
Jävla kul liv vissa har. Du behöver inte läsa bloggen om du inte gillar den, dra dit du kom ifrån ditt jävla popsnöre

2007-05-09 @ 22:11:48
Postat av: Anonym

haha men jag är seriös. jag menar om du äter dom när dom är kokade eller om du har sås till. jag älskar tortellini med seru

2007-05-11 @ 17:35:42
Postat av: Kappe

Okej.. det var ditt "HÖHÖ" som fick mig att ana att du var lite oseriös nämligen :P
Härligt med en till tortellinilover! ;) Jag kör på antingen ostsås eller vanlig ost och ketchup på :)
Du då? (vem du nu är?)

2007-05-11 @ 18:04:43
Postat av: Anonym

här är en till tortellinilover ;)

2007-05-11 @ 23:00:58
Postat av: Kappe

fan vad folk är anonyma här då, jag bits inte.. haha
men najs att det finns fler tortellinifantaster ;)

2007-05-13 @ 01:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0