Usch usch usch.. minnesluckor

Vaknade imorse, helt naken som gud skapt mig och smått panikslagen. Var är jag? Hur kom jag hem igår?
Tänkte att "shit, nu lär jag ha 50 missade samtal på mobilen" och greppade efter den. Inte där.
Drog på mig ett par mjukisar och gick upp och möttes av pappa som berättar hela historien om igårkväll. Jag ska tydligen ha varit ganska borta vid ett-tiden (i runda slängar sådär) och inte svarat på mobilen vilket såklart gjorde pappa och framförallt mamma oroliga. Dom ringde Titus morsa och tog Titus nummer, och bad honom ta mig till Gullmars. Några kompisar till Titus hade släpat mig dit där päronen kom och hämtade mig med bilen. Har ett jättesvagt minne av att jag stod och skrålade Bajenramsor för att överrösta någon gnagare där, men efter det är det en enda jävla dimma asså.
Det som började så bra..

Det var ju riktigt najs fram tills dess att jag inte minns någonting. Vi var ett gäng som drog in på en kolonilott i Tanto och satt där på altanen och krökade och rökte vattenpipa med lite skön hiphop i bakgrunden. Kände bara Titus där och sen kände till två till lite svagt, men det var rätt sköna människor där så det var luugna puckar. Synd bara att jag gjorde bort mig inför alla. Jahapp, det var dom bekantskaperna liksom.

Det här är verkligen inte likt mig, det är inte "jag" att bli sådär packad. Den enda (bort)förklaringen jag har är att jag inte hade ätit tillräckligt under dagen, det var samma sak på nyår och då gick det ju som det gick. Att man inte lär sig efter första gången är ju en jävla gåta asså.

Sedan berättade pappa att jag tydligen sagt att jag hade mobilen när de hämtade mig, men att jag sedan inte hade den på mig när de kände efter när vi kommit hem. Så vi ringde Comviq för att spärra men då skulle man ha nån IEN-kod som bara fanns på lådan som mobilen kom i och i själva mobilen. Smart!
Så vi vände upp och ner på huset och hittade någon kod som tydligen räckte till att spärra mobilen som tur var.
Efter ett tag så kom det fram att Titus kompis kompis hade hittat min mobil i sin jackficka (av nån anledning). Vilken lättnad! Mobilen sket jag i egentligen, hade ändå tänkt köpa ny så det var ju bara en bra anledning att göra det, men att förlora alla nummer kändes inte så party direkt så då föll verkligen en sten från mitt bröst.

Nu är det plugget igen efter långhelgen och det känns väl inte jättekul direkt. Vi har inte så mycket läxor just nu, men bara för att jag skrev det så kommer vi väl få arton uppsatser att skriva redan imorgon. Då gäller det verkligen att vara på tårna direkt så jag slipper mitt eviga sista minuten-pluggande.

Apropå... ja, ingenting egentligen, vilken otroligt viktig seger i söndags mot BP! Jag och Calle hade en biljett över så vi drog med oss en tjej som vi träffade på festen i lördags.. bara en spontan grej sådär. Spelet var sådär äckligt najs ibland så man nästan börjar våga drömma om guld, men sedan bjöd inte BP upp till så mycket motstånd så man kanske inte ska dra för stora växlar av den här matchen. Men det är som man säger: skit i tabellen - Bajen e bäst ändå!

Aja, tänkte kvarta nu.. orkar inte direkt kolla igenom så det kanske är lite osammanhängande eller ointressant att läsa.

Simma lugnt bitches!

Kappe - din varannan vatten på fyllan

Kommentarer
Postat av: Malin :D

haha, jag tycker du är söt iaf :)

2007-05-02 @ 09:22:10
Postat av: Titus

men du man, tycker det är nämnvärt att jag släppade på dig i 20 min o du spottade, hölle massa öl över mig o slog till mig:D
mig I love you maan!

2007-05-02 @ 21:04:50
Postat av: Kappe

Haha.. shit man, det är definitivt värt att nämna er som hjälpte mig :P
men ville inte nämna allt det där andra så folk tar mig för största drägget. det här var ju bara ett litet gruskorn i maskineriet, inget annat! ;)
men tack som fan, love ya!

vilken tur då malin, du e söt du med :) (åhh va romantiskt.. haha)

2007-05-02 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0