Rubriker är överskattade..

Vad har hänt på sista tiden egentligen?
Helgen var väl inte överdrivet fartfylld men ganska lagom chill sådär, orkar inte gå in på detaljer direkt. Bajenmatch i söndags mot Örebro iallafall, och glädjen vid målet som kom i 92:a minuten kan fan inte beskrivas med ord. Vi hade stått där hela matchen i klacken och klagat, med all rätt för vi lirade fan inte bra asså, och att inhopparen och den inlånade isländska anfallaren Heidar Juliosson skulle avgöra var otroligt otippat (även om Calle tippade att han skulle komma in och näta 4 ggr i den 87:e min, men det var ju bara ren tur :P). Även om spelet gör mig lite orolig inför framtiden så visar det här ändå en otrolig styrka. Det är det laget som vinner de här riktiga skitmatcherna som i slutändan vinner allsvenskan. Jaja, nog tjatat om fotboll nu.

I övrigt sådär lagom mycket på g. Sitter och pumpar Afasi & Filthys nya mixtape "Hotell Stress vol.2 - still stressin'" i detta nu, jäävligt fresh måste jag säga. Det kommer så sjukt många nya skivor som jag måste kolla in, kommer få pumpa musik rejält i sommar.. men inte mig emot liksom :)
Köpt iPod i förrgår förresten också. Är inte en sucker för materiella ting direkt, men det var inte utan lite darr på händerna som jag öppnade förpackningen. 8 GB känns ganska lagom, har fyllt halva hittills och har en hel del kvar att lägga in.

Haha, måste bara berätta en grej till som hände igår kväll. Satt vid kvart över elva och fixade några sista grejer på datorn innan sänggående och plötsligt: (välj valfritt ljud när nånting stängs av jääättelååååångsamt).
Datorn stängdes av, alla lampor släcktes och kvar satt jag där helt paff i totalmörker. VAFAN?
Fick råpanik och sprang omkring och försökte tända alla lampor igen, men helt utan lycka. Började långsamt, väldigt långsamt, fatta att det var ett strömavbrott all denna kalabalik handlade om, så jag famlade omkring i mörkret med mobilen som enda ljuskälla och gick och la mig för lite skönhetssömn.

Hade sovit i en sisådär tjugo minuter... så plötsligt: (välj valfritt ljud när nånting sätts på jäääättelååååångsamt). Datorn gick igång igen, alla lampor började lysa på starkast möjliga ljus (jag hade ju i min panik vid strömavbrottet försökt tända ALLA lampor, så det var därför). Nu fick jag om möjligt ÄNNU mer panik, satte mig rätt upp i sängen och slog huvudet rätt i hyllan! Så då pallrade jag mig upp, jättetrött och med en liten söt bula på skallen, och stängde av datorn och släckte alla lampor och föll ihop i sängen igen.

Thats about it dudes and dudetts!

Kappe - ditt panikslagna rödhår springandes omkring förvirrad i natten med en bula på skallen


Kommentarer
Postat av: Guess?

haha, du är ett groteskt sött barn, Kasper. Du vet det va? :)

2007-05-16 @ 20:38:46
Postat av: Kappe

Groteskt är väl att ta i.
Groteskt låter så fel, det säger man om en människa med två huvuden och arton fingrar på varje hand, DET är groteskt.
Men lite söt är jag väl iaf ;)

2007-05-16 @ 22:41:20
URL: http://kappishh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0