Listdags

Idag känns som en sån där dag då det inte finns något att skriva om, så i brist på annat lägger jag upp en lååång lista som jag snodde från någon människas blogg.


PERSONLIGT

1. Vad heter du? Kasper
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ingen aning, nått tufft kanske.. men jag är väl rätt nöjd som det är
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Usch, det vill jag inte veta :P
4. Vilket stjärntecken är du? Skytte
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? i Kärrtorp
7. Bott utomlands? Nope
8. Flyttat antal gånger? One time
9. Vart skulle du vilja bo? Italien.. vart som helst, bara det är Italien : )
10. Vilken skolklass? Första ring i gymnasiet, SP1a it is!
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Just nu något som har med skriva att göra, typ författare eller journalist

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 1.80
2. Hårfärg och frisyr? Rött, vilken frisyr jag har vettefan asså
3. Ögonfärg? Gröna, tror jag
4. Mest nöjd med? Min lilla nyutsparade skäggväxt, haha
5. Minst nöjd med? Jaadu.. öronen?
6. Skostorlek? 42
7. Glasögon? Nej, men är rädd för att få det då resten av familjen har det :/
8. Har du några piercingar/tatueringar? Nej

FAVORITER
1. Filmer? Det finns så många, men en som dök upp i huvudet nyss (bara för att jag såg den i måndags) är "Remember The Titans"
2. Låtar? Ska jag välja en så blir det omöjligt, men om jag ska ta första bästa som jag aldrig tröttnar på så är det "Move On Up" med Curtis Mayfield
3. Årstider? Sommar!
4. Mat/dryck? Tortellini/hallonsoda (fast inte tillsammans)
5. Djur? Hund
6. Färg? Grönt (och tillsammans med vitt blir det en jäävligt najs kombination)
7. Parfym? Ferrari at the moment, men letar efter en ny
8. Tv-program? That 70's Show, Scrubs
9. Ämne i skolan? Idrott
10. Sysselsättning? Plugget i tre veckor till nu och sen sommarlov :D

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Ingen alls, det är ju snart sommar ju!
2. Vad använder du just nu för skor? Ett par vanliga vita sneakers och ett par glassiga svarta pengadojor
3. Favoritfärg på kläder? Helt omöjligt att säga, jag säger snarare det som passar snyggt tillsammans. Även om det såklart finns "big no-no"-färger också ; )
4. Favoritmaterial på kläder? Äh, den skippar vi va?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Någon fin keps/mössa vore trevligt.
6. Favoritaffärer? Är inget shoppinfreak direkt, men Monkey Bizz, Carhartt och Cali Roots är väldigt fresh.
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror helt på hur mycket pengar jag har. Allt från 0 till några tusen alltså :P
8. Favoritmärke? Jag blandar ganska friskt, men om jag måste välja så är Eckö en favorit
9. Vad har du för byxstorlek? runt 32 har jag för mig, har inte värsta kollen på det.
10. Vad har du för tröjstorlek? Medium typ, men jag provar väl snarare tills någonting passar liksom :P

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Hyfsat stort
2. Vilken färg på tapeterna? Jätteljusgrönt
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Lite allt möjligt, inte direkt genomtänkt, haha
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Soffan, no doubt
5. Vad vill du ändra där inne? Inget. Eller ska sätta upp en spegel och gardiner snart, men det är ju på g
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Nej
c) dator? Nej
d) stereo? Ja
e) telefon? Nej
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Lite av vår trädgård och några grannhus
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, kollar på TV, chillar till musik
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min nalle!
10. Favoritpryl i rummet? TV:n

BLANDAT
1. Vad heter din gudmor? Gudmor, vad är det nu då? Men har ett svagt minne att det är Maria, min moster.
2. Vad är du beroende av? Musik
3. Vilket land kommer du i från? Sverige
4. Vilken sorts lipsyl använder du? Ehh..
5. Vad tror du på? Mig själv, såklart. Men om man tänker religiöst and all så tror jag att det finns något däruppe, men det behöver inte vara Gud
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Är konfirmerad, men skulle inte säga att jag "tillhör" någon religion direkt
7. Vad köpte du senast? iPod (drygt, jag vet :P)
8. Har du nåt husdjur? Nope.
9. Vad bor du i?  Villa

GREJER
Plånbok: Nån billig från Italien
Solglasögon: H&M


That was all folks.. Ut och njut nu i det vackra vädret, för det ska iallafall jag göra : )
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Christelle

Det regnar ju, god damn it! :(

2007-05-19 @ 13:23:08
URL: http://christelle.blogg.se
Postat av: Kappe

Daaaamnit dude! Fast det blev ju bättre väder sen iaf :)

2007-05-20 @ 14:43:35
URL: http://kappishh.blogg.se
Postat av: Anonym

nu får du faktiskt blogga igen ;)

2007-05-23 @ 09:39:30
Postat av: Kappe

Jag vet.. men ikväll måste jag plugga innan champions league-finalen, så tror inte jag hinner/pallar. Men det kommer snart, I promise ;)

2007-05-23 @ 18:07:34
URL: http://kappishh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0