Bad day

Tänk dig att du vaknar en morgon och plötsligt har svårt att andas. Du har sovit ut gott och väl men känner dig ändå inte utvilad. Din näsa rinner konstant, och du går omkring och hostar och ser ut som en nyvaken kines med ögoninflammation. Du unnar dig en riktigt god frukost men märker att du inte alls känner av smaken. Du går ut och känner hur det blir värre, nysningarna kommer allt tätare och huvudvärken svävar som ett svart moln över ditt huvud.

Då vet du hur jag har haft det idag. Pollen slog till på allvar mot min kropp och jag tror fan jag har snytit mig igenom en hel regnskog av hushållspapper. Pollenhalten har varit hög i mer än en vecka men det var inte förrän idag som det slog till. Calle har varit risig ett tag så han kan ju iofs ha smittat mig också.
Igårkväll var det rätt lugnt, och då bestämde jag mig för att skippa plugget pga. att det kändes som att det arbetet lika gärna kunde göras här hemma, men det var nog tur det för idag hade jag aldrig pallat gå till plugget.

I övrigt är det rätt lugnt just nu. Nationella i matte imorgon och jag har inte pluggat ett skit, men äh.. det får gå som det går, kommer väl klara mig rätt okej iallafall får jag hoppas.

Simma lugnt allihopa!

Kappe - din... äh, jag orkar fan inte just nu, haha.

Kommentarer
Postat av: Christelle

Stackars Kääspish :( i suffer with you.

2007-05-09 @ 22:11:12
URL: http://christelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0