Och axlarna är så lätta..

Känner verkligen hur axlarna är lättare än någonsin, ingenting tynger mig just nu. Sen kommer det såklart fortfarande småsaker då och då som jag blir irriterad på, men inte sånt som ligger och gnager där i bakhuvudet. Det är bara sånt som man kan släppa genom att rycka på axlarna, sätta på en skön låt och glassa lite i stolen istället : )

Har haft en riktigt skön långhelg nu, varit ledigt från fredag till onsdag vilket jag utnyttjat genom att umgås med kompisar, lira lite boll och schteeka i solen.. underbart!
Sen måste jag förstås inflika två grattis! Till min syrra Tove, som tog studenten OCH fyllde 19 i tisdags, verkligen allting på samma gång.. haha. Och sen också till mamma Gunilla som fyllde 50 igår, dock inte under några större festligheter då vi kände att det verkligen skulle vara för mycket. Så det blir 50-årspartaj nästa fredag istället ; )

Har inte tänkt på det så mycket, men det är ju tamefan skolavslutning imorgon! That means SOMMARLOV! :D
Så imorgon blir det väl dra iväg och chilla på någon strand efter skolan, sen ska jag iväg med familjen till två studentmottagningar och sen blir det väl röj på kvällen får vi hoppas : )

image17
Gullig bebisbild också, hehe : )


Det var allt för mig!

Kappe - din svalkande solkräm på de rödbrända axlarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0