Lite reflektioner från Gotland

Har verkligen inte orken att skriva så mycket just, gick upp kvart i sex imorse.. men en liten uppdatering får det allt bli.

------------------------------------------------

Gotland var det ja.

Att cykla på kullersten med en ryggsäck på ryggen, stereo på styret och en otymplig väska på pakethållaren som envisas med att hela tiden ramla av är svårt och JÄVLIGT irriterande. För er som undrade.

Det där med att kunna vägen till vart man ska, det är ganska underskattat. Särskilt när man ska cykla en mil med ovannämnda packning på en cykel med en sadel hård som en betongkloss.

En "positiv" grej dock: Efter sammanlagt 10 mils cyklande så vet jag nu hur det är att vara bög, iallafall när det gäller den sexuella biten. Trust me kompis, du vill inte gå den vägen.

Världen är extremt liten. Jag och C träffade varsin kompis som tyvärr båda skulle åka hem på måndagen. Sen träffade jag min klasskompis, Sofia, och sen en gammal konfakompis vid namn Elias. Fast det är nog snarare Visby som är litet när jag tänker efter.

Haha, som vanligt faller jag in i min bittra ton när jag skriver. Överlag var det väldigt soft på Gotland, jag och Calle ägnade oss åt det vi är bäst på: att bara ta det väldigt lugnt. Fast det hade fan varit skönare att bo mer centralt än vad vi gjorde, tänker inte cykla på ett tag nu efter den här resan kan jag ju säga.

Kom hem för ungefär 3 timmar sedan och har bara hunnit koppla av ett tag, innan jag ska börja packa om. Ska ju ner till Frankrike en vecka imorgon. Känns lite rushigt såhär, för det jag skulle vilja mest av allt just nu är att bara ta det lugnt hemma några dagar.. men jaja, det kommer definitivt bli chill ma brill när vi kommit ner dit : )




Kommer väl inte bli supertjockt med uppdateringar den här veckan direkt, snarare inga alls.. men när jag är hemma igen från Frankrike så dyker det alltid upp något som händer, något jag funderar över eller något jag irriterar mig på. Så ni kommer inte undan.. all you bitches and hoes, snitches and bros!

Dagens pretentiösa budskap blir: ut i solen och njut de här veckorna! Det säger bara vips och sen står du där med skägget i brevlådan som Promoe när han hämtar posten, och klagar på hur jävla satans kallt det alltid ska vara varje vinter i k*k-Sverige. (lite censur fick det allt bli där asså, man vet ju aldrig hur känsliga ni läsare är)

peace out!

/K-dawg  din varma välkomstklapp i vestibulen

P.S. Ironiskt egentligen, hur jag alltid lyckas skriva relativt långt de gångerna jag säger att jag är för trött för att egentligen orka blogga. Det är väl kanske en simpel undanflykt för det faktum att jag aldrig kan hålla mig kortfattat.. jaja, slutsnackat.. over and out, pöss!

Kommentarer
Postat av: calle

det finns inga läsare att oroa sig för kasper

2007-07-12 @ 04:15:42
Postat av: Kappe

Jo, dig uppenbarligen..
(kappe 1 - calle 0)

2007-07-12 @ 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0