Tjikkitikaowow!

"Vilken är den bästa middag du ätit?
? Varje gång jag käkar tacos, och inte gjort det på ett bra tag, så är det så fantastiskt gott alltså! När jag får lägga upp allt med de grejer jag vill ha. Det var det första jag käkade när jag kom hem från vm. Jag bara njöt."
Saxat ur en intervju i café, Taaako-Anders gör skäl för sitt namn

------------------------------------------------

Glömde nämna det igår, men jag klantade till det rejält borta i Frankrike. Hade min sunkiga Nokiamobil i fickan till badshortsen, och utan att riktigt tänka sprang jag rätt ner i vattnet direkt när vi kommit fram till stranden den andra dagen.

Hmm, vänta nu.. något är FEL.

Några sekunder senare insåg jag vad som just hade skett och sprang därefter upp som en muslim med galna kosjukan till våra handdukar för att ta ut simkortet. Nu har jag tjackat en ny mobil hursomhelst, en svart Samsung för er som väntade med spänning på att få veta vilken det var, men tyvärr så försvann alla nya nummer som jag sparat på telefonen det senaste året. Så nu har jag i princip kvar nummer från en här och där ifrån mellanstadiet, KUL!
Eller inte riktigt då, men det var en jävla massa nummer som försvann.. så om ni läser detta, vilket ni antagligen gör i och med att ni läser detta (huh?), så ge mig era nummer. Om du, ja just du, är lite osäker på om du är tillräckligt close för att lämna mig ditt nummer, så gör det ändå. Skadar ju inte med lite fler nr i telefonboken så man ser lite viktig ut, right? ; )

Apropå mobilen, har hittat ett nytt oslagbart tidsfördriv i att sitta och pilla med den där luckan. Det är ingen såndär uppfällbar lucka, utan en sån som döljer knappsatsen som man liksom flippar fram. Sjukt bra, känner på mig att jag kommer irritera åtskilliga personer med det i framtiden, moahahahaha :D

Inte så mycket mer jag hade på hjärtat.. just nu väntar jag på några människor som jag ska hjälpa mig med matlagningen och hålla mig lite sällskap, nu när syrran jobbar till 22 så orkar man inte kirra käket själv..

Peace out!
/Kappe - din maskros i öknen

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag måste komma och leka med din lucka. Malin <3 sådana! Och jag har fortfarande inte fått läsa din svenne-bok, din jevel!

2007-07-10 @ 13:56:37
Postat av: hjälmar

0704103742 ;)

2009-10-24 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0