DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU

Jag måste vara den mest godtrogna, blåögda människan som finns. Nu har jag förstått att jag inte ska lita på okända människor, trots att folk jag känner sagt att det är schysst folk. Det här är priset man betalar när man litar på människor antar jag.
Och visst, när jag satt där i regnet vid Hornstull och väntade på killen som aldrig kom tillbaka, så kände jag mig som världens största idiot.. men you know what? Varför ska jag låta såna här små töntar sänka mig? Det här är bara ännu ett hinder på vägen, ännu några idioter jag har träffat och ännu ett misstag som jag lär mig någonting av. Jag kommer möta många idioter under hela mitt liv och det gäller bara att gallra bort de man verkligen kan lita på från skaran med idioter.

Och om du inte fattar vad jag pratar om så är det fullt förståeligt, men fråga om det så kan jag berätta hela storyn (om än lite kortfattad då jag är måttligt trött på den efter att ha berättat den artontusen gånger).
Och för guds skull, om du träffar mig, kom inte med kommentaren: "ÄR DU DUM I HUVET ELLER?"  för det har jag redan fått höra tillräckligt många gånger. Det är liksom inte riktigt det jag behöver höra just nu.

Bajenmatch ikväll iallafall, så ska nog ta och sjappa nu..
Bara att fråga om det är något, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0