Yesyes y'all!

Sista veckan innan plugget, fett deppigt.. men jag har ju redan kommit in i rytmen nu, går ju mattekurs den här veckan.

Whoa whoa whoa, HOLD ON! tänker ni säkert nu.. varför i helvete går Kappe mattekurs? Ja, det är en fråga jag också har ställt mig, och när jag tvingats erkänna det för vänner och bekanta med blicken i marken så har jag inte riktigt kommit på varför. Det var helt enkelt mina föräldrar som tyckte att jag skulle må bra av lite försprång inför matte B, och jo.. det är ju faktiskt sant, även om jag aldrig direkt varit nära varken IG eller G i matte.

Fyfan va skönt det var att komma hem i eftermiddags.. har inte sovit ut ordentligt sen festivalen, så jag kom hem och åt, kollade lite på tv och somnade sen nånstans mitt i Ally McBeal. Vaknade i slutet av Glamour och det gav mig ett brett leende när jag såg att programmet hette The bold and the beautiful på engelska. Visst, svårt att översätta det snyggt.. men glamour?!

Ähh, nu ska jag gå och.. ehh.. vara upptagen. Typ.


/Kappe - din powernap i tv-soffan

Kommentarer
Postat av: Gissa?

Hm, är jag ett stört psyko om jag tolkar dina sista meningar på ett litet.. hm.. perverst sätt? ;)

2007-08-16 @ 23:20:16
Postat av: Kappe

Haha! Ja Malin, isåfall är du ett stört psyko :P Men men, can't blame u, jag kanske hade dömt dig likadant.. ;)

2007-08-18 @ 15:25:59
URL: http://kappishh.blogg.se
Postat av: Titus

Ally McBeal
kappish, sry man, men, din respekt nivå sjönk lite.
men sen höjdes den igen genom att du gick och var"upptagen"

2007-08-19 @ 19:37:22
Postat av: Kappe

Ähh.. ally är maaadnice, i promise dude!
jag ska TVINGA dig att gilla det :)
vilken tur då, så jag ligger okej till på respekt-skalan liksom ;)

2007-08-21 @ 23:25:52
URL: http://kappishh.blogg.se
Postat av: Fritz

ally är galet kul!

2007-08-22 @ 22:46:24
Postat av: titus

jo och fritz är på väg över till den homosexuella sidan eller som kappe säger "the dark side"

2007-08-27 @ 22:45:13
Postat av: Fritz

dra upp byxorna för fan :D

2007-08-28 @ 18:35:38
Postat av: Kappe

Jävla liv på er två!
Och vem är denna Fritz egentligen? Man blir ju lite nyfiken ;)

2007-08-28 @ 23:54:40
Postat av: Titus

Fritz, du vet att Ally kmr ut med en film, bäst du tältar ett par dagarna utan för biograferna så du får bra platser å kan runka:)

2007-08-29 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0