Jag vet inte, jag är ingen rubrik-kille direkt..

Soft helg!
I fredags var det krök på Långholmen och i lördags var det Bajenmatch och senare också, hör och häpna, fest hos mig! Oj, plötsligt var alla ens polare liksom ; )  Nämen det var jävligt kul, även om det blev MYCKET folk!

"Kan inte en kompis få komma? Asså han är asschysst jag lovar och han tar med sig två tjejpolare som är skitsöta, om det är något problem så vet du att jag kan hjälpa till och kasta ut folk, är det lugnt eller?"

Och lite för snäll (läs toffel) som man är så blev det tillslut väldigt mycket folk.

Inget gick sönder och det är jag glad för, däremot var det några saker som försvann. Felixs iPod, som spelades flitigt under kvällen, försvann. Fabbes vita skor försvann vilket gjorde att han fick gå hem i farsans 7 nummer för små tofflor, och sen var det nån tattare som snodde min parfym (vem fan snor en parfym?!).
Så om det är någon som vet med sig att han/hon eller någon polare har gjort det här, ring 0707560892 så löser vi det. Jag vet, väldigt naivt att tro att nån kommer erkänna, men jag känner något slags ansvar att hjälpa till i den mån jag kan. Lika bra att försöka iallafall.

Huset var helt när vi imorse vaknade framför Me, Myself & Irene som vi somnat framför framåt halv fem-rycket. Sova i fåtöljer är fan ingen höjdare, i tell ya. Med viss hjälp från polarna och en syrra i hög form för mammarollen så gick uppröjningen bra. Min version till morsan blev att vi var ungefär 30 pers som hade fest, och att jag kände alla, så hon är väl lite småsur men inget allvarligt iallafall.
Fett slitet att kröka två helgkvällar i rad, inget jag brukar syssla med direkt.. får väl erkänna att det var najs, även om jag knappast lär köra på det så mycket i framtiden.

------------------------------------------------

Fan, det behövs verkligen pengar nu. Säger som Organismen, "nu har det nått en punkt där luddet i min ficka fått ludd i sin ficka".

Nä, nu ska jag gå och deppa inför plugget imorgon, hejpåre!

/Kappe - dina cigarettfimpar på gräsmattan

Kommentarer
Postat av: Titus

vad snackar du om?
du krökar på vardagar redis.
dock gilalr jag citatet "hör och häpna, fest hos mig!"
från magnus bretners framförande i sthlm live med dissen mot ebba voin sydow

2007-08-27 @ 22:49:58
Postat av: Kappishh

Det var ju inte riktigt meningen att du skulle avslöja det, fan dig!
hör och häpna göörls.. jo, jag vet att han säger det. men inte så att det är nåt betner har kommit på.

2007-08-28 @ 23:53:24
Postat av: titus

jo? han har till och med patent på den meningen.

2007-08-29 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0