Home, sweet fuckin' home

Kom hem från reggaefestivalen i eftermiddags.
Tillståndet var: kinesögon, trött och sliten som tusan, allmänt skabbig (sen i onsdags hade jag borstat tänderna 1 gång och badat 2 gånger i Fyrisån som var helt oljig), pank men lyckligt. För visst fan var det kul, otroligt kul var det.

Förutom att det regnade under fredagen vilket gjorde campingområdet till en enda stor lerpöl så hade vi det riktigt fint där, vi hängde på det s.k. Fat Camp med en del sköna göteborgare och annat löst folk.

Jag är ju inte jätteinsatt i alla olika reggaeartister, utan diggar mer reggae som musik i allmänhet.. kändes lite småtrist inför festivalen att jag inte hade så bra koll, men fan.. det var ju egentligen skitsamma. Anthony B och Soldiers Of Jah Army var de allra bästa, riktigt jävla fet energi på scenen! Måste ta och lyssna in mig på dom mer, även om jag visste vilka de var innan så har jag bara hört någon enstaka låt.

Det blir definitivt Fat Camp nästa år igen, om inte vi stockholmare gaddat ihop oss till ett eget läger då förstås ; )

Det var inte så mycket mer än så jag hade på hjärtat, får ta och tacka människorna som gjort mina senaste dagar grymt sköna :D


/Kappe - din hamburgerfrukost på festivalen




Kommentarer
Postat av: Titus

lite kul att du juckade mot en tjej när du var packad maaaan

2007-08-28 @ 17:52:36
Postat av: Kappe

Det var en överdrift från hennes pojkvän,jag mer.. klämde lite (fan, det låter lika illa). Men jo, kul var det, haha!

2007-08-28 @ 23:55:55
URL: http://kappishh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0