"När pappa betalar får man ligga snyggt"

Måste bara säga det här innan jag glömmer det. För en vecka sen var ju jag och ma brill calle ------->image15
kolla vad göllig han är!

på bio i sergel. Då plötsligt, när vi stod där i kön till biljettkassan så hände det. Du vet, när man känner igen någon som faan men inte kommer på vem det är. Vi stod där och dividerade lite i fem minuter ("Är det en polare? En polares polare? En polares farsa? En gammal vikarie? Nåt gammalt alko från kärrtorpsparken?!") innan vi tillslut kom på det. Det var the man, the myth, the legend. Det var ju han, hallontuttsliraren!
Nu sitter ni där och känner hur ni slösar bort era liv när ni läser det här. Ni lägger pannorna i de djupaste veck men kan fortfarande inte fatta. Vad babblar det där jävla rödhåret om?

Klipp från stureplan

Checka länken så kommer ni förstå bättre.

"De e knas asså, fastnar det en penna under tutten så ere knas. Dom fuskar upp tuttarna under hakan men sen när man kommer till sängen så poppar dom ut som nå jävla kinderägg, haha. De e knas. Tuttarna hänger nere vid knäna så dom typ snubblar asså, de e knas. Jag gillar små hallontuttar som luktar gott."

Kan man vara mer klockren :D
Näe, the word on tha street är att calle sprutar vatten på mig med en såndär blomspruta så jag tror det börjar bli dags att nynna på refrängen.

Simma lugnt!

Kappe - din glasbit på sandstranden

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyy fan vilken tråkig film.. vrf såg jag hela?

2007-04-29 @ 12:56:17
Postat av: Christelle

fina fiskääään käääzpööör!! :D (h)(h)

2007-04-29 @ 17:38:59
URL: http://christelle.blogg.se
Postat av: Kappishh

Hoppas inte att det var du som skrev det där calle! Inte angående filmen, utan snarare för att du förkortade varför så FULT! Jättefjortis! :D

haha, de e ju fina fiiskeen! *sparkar ut med benet och klatschar till sådär med handen* :D
(h)

2007-04-30 @ 01:25:02
Postat av: Phille

HAHAHA JÄVLA BILD PÅ CALLE :D

2007-05-08 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0