FAAAAAAN. FAAAAAAN. FAAAAAAAAAAAAN.

Värdelös, köpt domarjävel. Jag är inte den som skyller på domaren när man förlorar men nu är det tamefan befogat, vi skulle helt klart haft minst en straff. Kul också att det utdelades typ 50 armbågar från AIKs sida men att domaren verkade ha tappat bort ostskivan någonstans i råttornas omklädningsrum där spelarna stått på knä för att suga av honom innan matchen.

Fan vad lack jag är, det var länge sen jag såg en sån favoriserande domare asså. Det är tillräckligt jääävla frustrerande att stå där och skrika och känna sig helt maktlös när inte spelarna lirar som de ska, men när domaren inte gör sitt jobb så blir det knaas bruuushan. FAN!

Förstår att det inte är lätt att relatera till det här för er som inte håller på något lag "på riktigt". Men jag svär på min Bajenheder, att om någon gnagare hade råkat gå emot mig eller stöta till mig på vägen hem så vet jag fan inte vad jag hade gjort. Och jag är ändå inte den personen som lackar ur för ingenting.

Happ, nu ska man sova strax. Sen upp imorgon och råplugga hela dagen. KUL LIV

Kommentarer
Postat av: Malin (som vanligt...)

Naaw, snuttis.. Tycker synd om dig, din lilla bajare :)

2007-04-25 @ 14:51:38
URL: http://killingseagull.blogg.se
Postat av: Christelle

Haha vet du vad jag gjorde idag? Jag gick förbi Gulan i skanstull, för våran hiphopare ska praoa där! Men jag hittade honom inte! du vet, våran smörgås.. Macka, menar jag ;D (a) haha

2007-04-27 @ 18:37:04
URL: http://christelle.blogg.se
Postat av: Da Redhead

Tack för din sympati (empati? finns det nån skillnad?) malin, men liten är jag ju inte! *hrmpf*

Och christelle, jag var också förbi gulan idag, vid tretiden typ. Köpte en skiva där, vilken osis att jag inte såg Mackan där då ;)
Men fan va coolt, då får man ta och besöka gulan lite oftare ju :)
Haha, shit.. klockan e ju tamefan halv tre, dags att tänka på reffen nu kanske?
Gonarre, pööööss!

2007-04-28 @ 02:30:48
Postat av: Titus

oj, du låter j usom en riktigt tung blatte du.
KOM DAAAA:)

2007-05-02 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0