Dan före dan

Imorgon bär det av. Till Chamonix.

Och här sitter jag framför datorn, fyra timmar innan jag ska gå upp.. men vafan, sova kan man göra på bussen ^^
Och ja, ni såg rätt.. vi ska åka buss ner dit. Det kommer ta ungefär ett dygn (24 timmar, en jävla massa låtar, tillräckligt lång tid för att man ska bli jätteskabbig och vara irriterad på alla runt omkring en).

Fan va segt att jag missar två första Bajenmatcherna.. men aja, inte mkt att göra nu, får ladda inför derbyt istället.

Suttit och checkat filmer med kussen på en riktigt riktigt skön sida nu nyss. Det finns typ tusentals filmer och serier upplagda, helt sjukt! Till och med en massa som inte ens kommit ut på bio än här i Sverige. Men jag tänker inte ge er sidan, den får ni ta och hitta själva latmaskar! : )

Hmm.. vad finns det mer att skriva.
Åh just det, kom på ett riktigt fett i-landsproblem nyss. När jag sitter och funderar så kommer jag på tusentals grejer att skriva här i bloggen, men nu när jag väl sitter här och ska skriva så är allt bara spårlöst borta. Vafan! Det är någon däruppe som jävlas med mig asså..
Borde kanske skriva upp grejerna när jag väl kommer på dom, men ni som känner mig någorlunda vet hur jag är... Lat, lat och sen lite lat. Sa jag lat också?

Sen gillar jag att skjuta upp grejer också, särskilt viktiga grejer som jag absolut måste hinna klart med. Det är som att jag ibland jävlas med mig själv.
"Okej, shitshitshit.. det här arbetet ska vara klart om 3 dagar, nu jävlar måste jag jobba"
Plötsligt dyker en annan röst upp i huvudet och säger:
"Näe, nu jävlar ska jag gå in på pa och msn och slösa bort massa tid och kolla på klipp på youtube och snacka skit med folk som jag ändå ska träffa senare.."
Helt sjukt, undrar vad som krävs för att man ska ta sig i kragen asså. Men vem fan pallar? :D

Jaja.. Ha det så kul nu allesammans här hemma i Sverige! Efter lovet kan ni se fram emot att träffa en Kappe som matchar sitt hår med en ännu rödare hy, haha.. men det är ju alltid kul att få folk att garva, so that's cool..

(Är inte ens trött än.. hur fan ska jag lyckas somna?)

Peace out mah sistahs n bruvvahs!



(Okej.. nu vart det fel här. Lyckades tydligen med att spara inlägget men inte publicera det, teknisk som jag är. Såg det nu när jag kommit hem precis så jag får väl ta och lägga upp det nu då. Skriver mer i veckan)

Kommentarer
Postat av: Titus

Mycket gulligt pojken!!!
men vill påpeka ett fel, det går itne att få rödare hårfärg;)

haha, din blogg e soooftish kappish

2007-04-16 @ 16:10:45
Postat av: Kappe

Jodå det går, jag har träffat en engelsman en gång med ännu rödare hår.. men jag är väl i rödhårseliten iaf, haha ;)
piiis n löööv

2007-04-16 @ 16:16:39
Postat av: chill my brill

sluta med böghorkinesfittknull ögonen on the momang du vet dom här hororna:^^ (tog en halvtimme att göra)

2007-04-16 @ 21:37:07
Postat av: Kappishh

Haha!
Nu kommer jag göra det jätteofta för att jävlas... SYND!

2007-04-17 @ 15:33:07
Postat av: Anonym

SYYYYYYND

2007-04-19 @ 07:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0