Ännu en helg har gått..

Jahapp.. söndagkväll.
Lagom party om man säger så.

Vad har hänt i helgen då?
I fredags chillade jag med min käre kompanjon Calle. Vi (eller mest jag får jag väl erkänna) tjockade riktigt ordentligt.. tjackade godis på nåt ställe nere i Hötorgets tunnelbana där det kostade 9.90/hg vilket resulterade i att slutsumman landade på fina 80 kr. Visst känner jag mig jättetjock nu när jag skriver det, men vafan.. kan man inte unna sig att fetta någon gång då och då så kan man ju inte unna sig själv att leva. Det får bli ett motto att komma ihåg : )

Hursomhelst så drog vi på Hot Fuzz efter det.. jävligt rolig film måste jag säga. Pallar inte direkt förklara vad den handlar om, dels ifall nån nu kanske vill se den och dels för att jag inte inbillar mig att ni andra är direkt jätteintresserade ; )

På lördagen lirade jag match, vi vann med 7-1 mot typ Segeltorp och det var en lagom chill match sådär. Det enda som hindrade dagens himmel från att vara molnfri var det faktum att jag kände av pollen ganska mycket vilket gjorde att jag bara kunde spela i en sisådär 20 minuter. Inte kul, inte kul.

Sedan efter det var det bara hem och äta och duscha och sen iväg till förträff för små (eller så små var dom inte när jag tänker efter) 92-konfirmander.
För er som inte vet om det så konfirmerade jag mig för två år sedan, och det jag och de flesta andra gör är att vi åker tillbaka varje sommar 4 år efter vår egen konfirmation för att vara en slags faddrar för årets konfirmander. Så nu var det förträff här i Sthlm för att vi skulle få bekanta oss lite och så.
Orkar inte gå in djupare på allt vad som hände där, men det var väldigt trevligt.. verkar vara jävligt roliga konfirmander i år iaf : )

Vi sov i alla fall över där, på golvet i Bredängs kyrka och gick upp vid niotiden dagen efter. Vi sov väl inte jättemycket och jättegott den natten, först låg vi och snackade tills tretiden och sen var det ju inte jättebekvämt med bara ett tunt liggunderlag mellan sig och det stenhårda golvet.
Aja, efter gudstjänsten vid elvatiden och höjdpunkten kyrkkaffet efteråt så bar det av hemåt.

Och vad har jag gjort resten av dagen? Fråga mig inte, för jag har fan ingen aning. Det var meningen att jag skulle kriga med samhälls/historia-arbetet som ska lämnas in på torsdag, men på något jävla vänster så blev det bara inte så. Jobbade i kanske en timme för ett tag sen iaf, och känner att ångesten släppte lite på sitt tidigare stenhårda grepp runt huvudet på mig.

Nu måste jag sooooova innan jag däckar rätt över tangentbordet.
Handtag, famntag, klapp och kyss! (här snackar vi oldschool, yeah :))

Kappe - din krossade insekt på kameralinsen

Kommentarer
Postat av: Christelle

Haha din tjockis, lite mer hade du väl kunnat klämma in ändå?! Jahaja jag får väl hjälpa till lite antar jag. Med alla mina KÄÄÄXXZ i åtanken :D hihi (a) (h)(h)

2007-04-23 @ 17:56:48
URL: http://christelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0